‘Happy’ Socks

socks 1

Toen ik de sokken van het oorspronkelijk Zweedse bedrijf in een winkel zag liggen, werd ik spontaan vrolijk. Persoonlijk vind ik het altijd erg leuk om te kijken naar mensen die er apart uitzien en op die manier inspiratie op te doen. Iets wat me opviel in de VS toen ik hier afgelopen zomer 3 weken mocht spenderen, waren de sokken. Alle jongeren droegen aparte sokken. Jongens trokken gekleurde sokken strak omhoog, gecombineerd met een korte broek. Ook meisjes droegen gekleurde sokken. Soms een subtiele sok die net boven hun schoen uitkwam, maar ook veel apartere combinaties die er echt fantastisch uitzagen. Benieuwd naar de rest van het artikel? Bekijk deze dan op MIJN NIEUWE BLOG!!!!!!!!

Geef een reactie

