Een stukje over een ‘eigen stijl’

geluk 237

Je wilt niet weten op hoeveel pagina’s in mijn notitieboekjes staat geschreven over een eigen stijl creëren, krijgen en durven ontdekken. Over out of the box denken, aparte items en combinaties. Hoe vaak ik wel niet de gedachte heb gehad dat ik mijn eigen stijl heb gevonden, apartere kleding wilde of even een dipje had qua fashion. Hoe vaak ik video’s van Sammi opnieuw keek omdat ik haar stijl zo fantastisch en inspirerend vind. En hoe ontiegelijk veel ik op het internet rond surfte voor inspiratie en op de zoekbalk bij Pinterest ‘fashion’ en ‘street style’ heb ingetikt. De meningen over een zogenoemde ‘eigen stijl’ zijn gemengd. Ik dacht er eens goed overna en bundelde dit in het artikel dat je kunt vinden op mijn MIJN NIEUWE BLOG!

 

Geef een reactie

