What I eat in a day

geluk 2316

Lange tijd zetten ik om de zoveel tijd een zogenaamde ‘fooddiary’ online op mijn site. Een complicatie van plaatjes waarin ik liet zien wat ik at. Totdat ik laatst rondkeek op mijn site en weer eens een ‘fooddiary’ tegenkwam. Afgelopen dinsdag besloot ik al het voedsel wat ik die dag nuttigde te fotograferen en dit vervolgens samen te voegen in het artikel waar je nu al een stukkie van hebt gelezen. Wil je de rest nu ook bekijken? Neem dan even een kijkje op MIJN NIEUWE BLOG!!!!!!

3 gedachtes over “What I eat in a day

Geef een reactie

