Boswandelingen en groene smoothies met Sam

geluk 2094

Sam en ik zetten onze fiets neer en liepen een stuk bos in. Het was een mooie dag. Mooier dan de dag daarvoor. Een paar zonnestraaltjes belichten onze gezichten, die ervoor zorgden dat onze foto’s nog mooier werden. In een stoffen tas had ik de twee flesjes, gevuld met een groene smoothie van spinazie en banaan, gepropt om deze vervolgens op een bankje tussen de bomen op te drinken. Sam en ik hadden een hele gezellige middag, vol met foto’s en geklets. Benieuwd naar wat Sam en ik nog meer hebben gedaan en wil je graag het resultaat van deze middag vol foto’s zien? Bekijk het artikel dan op MIJN NIEUWE BLOG!!!!!!!!!!!

Geef een reactie

