Instagram recap

Processed with VSCOcam with a6 preset

Foto gemaakt door Chantal

Net zoals alle andere vakanties, dagen en weken vlogen de afgelopen 14 dagen (kerstvakantie red.) voorbij. Inbegrepen met heel wat gezelligheid, stond deze vakantie in het teken van kerst, familie, foto’s, nieuwe mensen ontmoeten, op avontuur in het bos en Instagram. De afgelopen 2 weken was ik actiever dan ooit op de foto-app, waar ik soms zelf 4 foto’s per dag postten. Mijn foto’s van de afgelopen 2 weken zijn dus het perfecte materiaal om even terug te kijken op de dingen die ik deze vakantie allemaal heb gedaan. Kijken jullie mee op MIJN NIEUWE BLOG?!!!!!

Geef een reactie

