Terugblikken op 2015 en vooruitkijken naar 2016

ny 3

Wat vloog het afgelopen jaar voorbij, zeg. Een jaar vol gelach, gezelligheid, leuke dingen, nieuwe plekken, goede gesprekken, nieuwe mensen en mooie reizen. Een jaar waar ik met veel liefde en blijdschap naar terug mag kijken. Een jaar waarin in persoonlijk groeide, fotografie ontdekte en mijn blog meer en meer aandacht schonk. Een jaar waarin ik dankbaarder was dan ooit voor de dingen die mij het dierbaarst zijn. Een jaar waarin ik tijd doorbracht met lieve mensen. Een jaar waarin ik genoot van de kleine dingen, mijn renschoenen vaker tevoorschijn haalden en een eigen domein kreeg. Benieuwd naar wat mijn plannen voor 2016 zijn of wat ik met de jaarwisseling heb gedaan? Bekijk het volledige artikel dan op MIJN NIEUWE BLOG!!!!

Geef een reactie

