Kunst kijken met Chantal

PicMonkey Collage

Beide foto’s gemaakt door Chantal

Toen ik het perron afliep, opzoek naar de Starbucks op het station in Eindhoven, zag ik in de verte al een groepje meisjes staan. Ja, dat moesten ze zijn!!! Ik liep rustig naar ze toe en werd met veel liefde verwelkomt. Nadat we compleet waren, liepen met de groep van 10 meisjes naar  Sissy Boy, waar we iets zouden gaan drinken. Een meeting zoals deze die Chantal heeft georganiseerd, is helemaal nieuw voor mij. Nog nooit ben ik naar iets van een meeting of event geweest, waardoor ik het stiekem van te voren best spannend vond om samen met achteraf deze super lieve meiden op stap te gaan. Ben je nou benieuwd hoe ik het heb ervaren om deel te nemen aan één van Chantals meetings? Bekijk het gehele artikel dan op MIJN NIEUWE BLOG!!!!!

Geef een reactie

