Adventures met een fotocamera

geluk 1996

“Shit, mijn schoenen!!!!” Terwijl ik een weg probeer te banen door al de bramen die vol met prikkels zitten, hoor ik Floor achter mij jammeren die net op een modderige ondergrond stapt. Arme Floor, met haar bordeaux rode lak schoenen… Samen lopen we door een stukje natuur dat zich achter in de tuin bevindt. Bij elke mooie, fotogenieke plek blijven we even staan, maken een foto en wisselen camera’s uit om foto’s van elkaar te maken. Verder kletsen we bij over de afgelopen dagen, fotografie, bloggen en fashion en kijken we vooruit naar dingen die gaan komen, terwijl we samen genieten van de mooie natuur en af en toe eventjes hard moeten lachen om de actiefoto’s van Floor die op een boomstam balanceert. Wil je graag weten wat mijn lieve vriendinnetje en ik verder hebben gedaan en ben je benieuwd naar onze fotoshoot? Kijk dan zeker even op MIJN NIEUWE BLOG!!!!!

Geef een reactie

