Dag 2 in Berlijn

geluk 212

Het voelde alsof ik net in bed lag, toen de wekker de volgende dag ging. Wat? Is het nu al 8 uur?! Ik negeerde het piepende geluid van mam’s telefoon en draaide me nog een keertje om. Een half uurtje later tikte mam me aan om me nou echt uit bed te krijgen. We haalden samen wat yoghurt en fruit bij de supermarkt, om dit vervolgens in de kamer op te eten. Eventjes later stapten we met z’n vieren het hotel uit richting Mitte, een stukje van Berlijn waar veel winkeltjes te vinden zijn. Wil je weten wat ik nog meer op mijn tweede dag in Berlijn heb gedaan? Bekijk dan het complete artikel op MIJN NIEUWE BLOG.

Geef een reactie

