Het meest persoonlijke fotoalbum

geluk 1382

Afgelopen zomer heb ik een fantastische ervaring opgedaan. Samen met mijn gezin ben ik op roadtrip gegaan in het westen van Amerika. Ik (wij) heb(ben) hier zo veel mooie herinneringen aan over gehouden dat we deze wel vast MOESTEN leggen. Tijdens onze vakantie hebben we een hele boel foto’s gemaakt, die mam en ik als cadeau voor mijn vader allemaal samen bonden in een fotoalbum. Wil je weten hoe mam en ik dit fotoboek in elkaar hebben gezet, dan moet je zeker even het artikel op MIJN NIEUWE BLOG bekijken.

 

 

Geef een reactie

