Daphneenzo.nl ?!

geluk 1596

Een verandering is iets wat anders wordt of anders gemaakt is. Al een tijdje was ik iets minder tevreden over de lay-out en domeinnaam van mijn site. Het was tijd voor wat verandering. En eindelijk is het zover! IK HEB EEN EIGEN DOMEIN met een geheel vernieuwde lay-out waar ik super blij en dankbaar voor ben. Ik blog nu ongeveer een jaar. Vorig jaar plaatste ik rond Kerst mijn eerste artikel. Nu we al een jaar verder zijn is het misschien ook wel tijd voor een verandering. Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw domein, nieuwe lay-out en een nieuwe site.

Het voelt als een extra duwtje in de rug om nu nog fanatieker te gaan bloggen. Ah, wat heb ik er zin in. Even voor de duidelijkheid wat voor veranderingen er allemaal zijn. Als eerste werk ik niet meer met wordpress.com, maar heb ik een eigen domeinnaam, namelijk daphneenzo.nl. Hierop zal ik verder gaan bloggen. Verder is de lay-out helemaal verandert. Ik houd meer van dat strakke en minimalistische wat nu het geval is op mijn site.

Maar voordat ik verder ga met alle hatseflats wil ik even mijn oom, Boudewijn, bedanken, die mij heel erg fijn heeft geholpen bij het opstarten van mijn nieuwe site.

Toen ik gister voor het eerst daphneenzo.nl in de zoekbalk intypte en de prachtige lay-out zag, werd ik helemaal gelukkig. Dit was precies hoe ik het in mijn gedachte had. Dit is mijn stukje internet. Stiekem ben ik er eigenlijk best wel trots op.

Dus als je op de hoogte wilt blijven van recente berichten die ik op mijn site plaats, zal ik je aanraden mij op Bloglovin of op Instagram te volgen. Ook zal ik de komende tijd steeds bij nieuwe berichten jullie verder verwijzen naar mijn blog: daphneenzo.nl

Ik ben er zo blij mee! Heb jij al een kijkje genomen op mijn nieuwe website? Wat vind je ervan?

Veel liefs, Daphne

Geef een reactie

