Outfit • Brown leafs

geluk 654

Toen ik eindelijk thuis aankwam na een lange dag, riep ik dat mam moest komen om wat outfitfoto’s te komen maken. Zonder enige aarzel huppelde mam de trap af en greep mijn camera vast. We liepen de tuin in om een mooi plekje te vinden in de najaarsnatuur.

geluk 664geluk 651geluk 675geluk 672geluk 677ootd

Het verbaast me elke keer weer als ik uit de hekken van school fiets op weg naar huis dat de zon al zo laag staat. De zon geeft een warme gloed aan alle bomen zonder blaadjes, het koude briesje en de stuiken met bruine bladeren.

Rond 5 uur gaat de zon rustig onder, waaraan een prachtige roze, rode lucht vooraf gaat. Als het eenmaal buiten donker is, zijn er alleen de lantaarnpalen die de straten verlichten. Dan hebben we nog de kerstbomen en lichtjes die de sfeer in de huizen bepaald.


 

Shirt Ralph Lauren

Pantalon Zara

Schoenen Clarks

Horloge Daniel Wellington

Sokken Monki

2 gedachtes over “Outfit • Brown leafs

Geef een reactie

