Winter Tag

large (1)

Uhm. Volgens mij ben ik een beetje vroeg. Maar vandaag ga ik de winter tag invullen! Ik was een beetje rond aan het kijken op het ‘www’ en kwam terecht bij een lijst vol met tags. Ik pikte deze eruit en vond hem wel beschikt om in te vullen, in verband met de winter die er aankomt.

bron

Favoriete winter nagellak?
Ik ben echt een nagellak drager. Zelden zie je mij zonder dat ik mijn nagels heb gelakt. Mijn favoriete kleurtje voor de winter? Hmmm. Ik denk dat dat vooral de iets donkerdere en warmere tinten zijn. En dan moet je denken aan bijvoorbeeld donkergroen of donkerblauw.

Favoriete winter lip product?
Uhm. Ik twijfel hierbij. Ik kan écht niet zonder lippenbalsem en vooral in de winter is dit iets wat ik zeker niet kan missen. Verder kan lippenstift bij mijn favoriete lipproducten ook niet ontbreken. Voor de winter (/kerst) vind ik donkere tinten zoals donkerrood of paars mooi.

Meest gedragen winterse kleding?
Deze is makkelijk. Een sweater natuurlijk. Ik schreef hier een aantal dagen geleden al een artikel over.

Meest gedragen winterse accessoire?
Ik draag niet heel veel accesoires. Iets wat ik eigenlijk altijd wel draag is een horloge. Het is niet dat deze specifiek in de winter een favoriet is. Eigenlijk heel het jaar door vind ik een horloge erg fijn.

Favoriete winterse kaars/scent?
Ik ben niet zo van de geurkaarsen. Dus ik heb niet echt een favoriet. Ik laat het lekker bij waxinelichtjes.

large (2)

bron

Favoriete winterse drankje?

Deze vroeg hoef je me niet nog een keertje te stellen. Chocolademelk natuurlijk! Verder vind ik thee ook een erg fijn drankje.

All time favoriete Kerst/vakantie film?

Poeh. Weet ik eigenlijk niet. Home Alone denk ik.

Favoriete Kerst/vakantie liedje?
Uhm, ik vind eigenlijk alle liedjes wel leuk. Van Jingle Bell, Last Christmas  tot Santa Tell Me en nog veel meer andere liedjes.

Favoriete vakantie eten/traktatie?

Uhm. Stoofpeertjes denk ik.

Wat is je favoriete Kerst decoratie dit jaar?

Lichtjes. Ik ben echt gek op van die lampjes die altijd in de kerstboom zitten. Vorig jaar heb ik er een paar bij de Action gekocht die ik nu op mijn kast in mijn kamer heb gelegd. Oh, en ik vind dat een kerstboom met kerstmis ook echt net mag ontbreken.

27dec14 035

Wat staat er bovenaan je Kerst verlanglijstje?                                  

Ook hier schreef ik laatst al een artikel over. Daarin vertelde ik meer over wat er allemaal op mijn wishlist staat voor de komende tijd.

Wat zijn je plannen voor de vakantie dit jaar?

Ik krijg hier echt sterke verlangens naar de vakantie die pas over 3 weken begint. De kerstvakantie is écht mijn favoriete vakantie van het jaar. Mijn plannen? Oneindig kerstmuziek luisteren, de kerstboom versieren, cadeautjes uitpakken, met familie samen zijn, het nieuwe jaar vieren, niks doen, niks doen en uhm niks doen.

AH, ik kan echt niet meer wachten. Ik ben echt veel te vroeg met deze tag. Pas over PRECIES een maand is het kerstmis. Maar ja. Van mij mag de winter nu al beginnen, hoor.

Wat is jouw favoriete ding aan de winter?

Liefs,

Daphne

 

 

 

2 gedachtes over “Winter Tag

  1. Wat een fijne tag, heerlijk om mee in de winterse sferen te komen! Vooral warme drankjes vind ik heerlijk nu het buiten weer koud wordt! Chai Tea Latte en Chocolademelk zijn echt mijn favoriet ❤ En wat een fijne vakantie plannen heb je al, lekker relaxen is zo fijn!

    Like

Geef een reactie

