Paarse MAC lipsticks

geluk 507

Een tijdje geleden ging ik met mijn vriendin naar Amsterdam. We bezochten voor het eerst  de MAC store op de Heilige Weg. Ik had al een lipstick op het oog en ben uiteindelijk erg goed geslaagd naar mijn zin. Ik kocht 2 nieuwe lipsticks. Mijn eerste MAC lipsticks. Mijn eerste paarse lipsticks.

geluk 487

Smoked Purple

Ik liet aan de mevrouw in de winkel een foto zien van Drew Barrymore die een prachtige brick brown colored lipstick 176500330df9c36b55635c66fdcb81fddroeg. Ik vond hem echt prachtig. Ze wees een lipstick aan bij het matte deel. Ik probeerde hem en was direct in love. Het is een soort gebroken paarse kleur, wat ik erg leuk vind. Écht jaren 90 zoals ik al in het ‘Fashion in the 90’s’ artikel schreef. Ik ben helemaal obsessed met de 90’s. Het stijltje trekt mij heel erg en lijkt denk ik best wel erg op die van de jaren 90. Oh, de foto van de lipstick die Drew Barrymore droeg, zie je hierlangs. De kleur die ik heb gekozen is iets paarser dan die van haar.

geluk 494geluk 550geluk 492

Instagator
Uhm, deze lijkt echt sprekend op Smoked Purple… Ja, ik hoor het je al denken. Dat vond ik eerst ook, maar Instagator is toch iets paarser. Hij is donkerder en heeft iets meer kleur dan de andere lipstick. Ook deze lippenstift is mat. Ik houd persoonlijk veel meer van matte lipsticks. I don’t know why. Ik vind het gewoon iets erg leuks en aparts hebben.

geluk 509

geluk 498

Ik ben écht helemaal blij met deze nieuwe aanwinst. Ik heb mijn obsessie met lipsticks begin dit jaar ontdekt en draag het liefst elke dag lipstick. Ik vind het gewoon zo mooi staan. Rood werd me iets te saai. Daarom vind ik het echt heel erg leuk dat ik nu 2 paarse lipsticks aan mijn nog bescheiden collectie lippenstiften mag toevoegen. Ik heb ze al vaak gedragen de afgelopen week. Met veel plezier.

Wat zijn de MAC lipsticks ook fijn. Voor hun prijs (19,95) vind ik ik ze zeker waard. Ze smeren heel erg fijn en gaan zo van je lippen af als je ze met make-upremover wilt verwijderen (terwijl ik bij mijn rode lipstick heel goed moet smeren en er nog als een clown uitzie). Oh, en denk wel het belangrijkste: hij blijft heel erg goed zitten. Op school heb ik niet echt de behoefte om elke pauze mijn lipstick te herstellen en vind dit ook gewoon heel erg irritant. Foto; boven Instagator, onder Smoked Purple.

geluk 502

Wat vind jij van de MAC lipsticks?

Liefs,

Daphne

Geef een reactie

