Bezoek aan het Van Abbemuseum

geluk 769

Ja, ook ik ben bij het van Abbemuseum geweest, een modern kunstmuseum die in het centrum van Eindhoven ligt. Ik zag bij verschillende bloggers dat zij ook naar het museum geweest waren en vond het helemaal geweldig. Omdat ik niet heel ver van Eindhoven af woon, vroeg ik mam en een vriendin van mij om samen met mij naar dit museum te gaan.

geluk 747

abbe

Na een hectische ochtend stapte we rond half 11 ’s ochtends met zijn alle in de auto richting Eindhoven. We parkeerden de auto en liepen daarna nog een stukje naar het museum. Niet vermoedend kochten we een kaartje en liepen we rond in het museum. We zagen moderne kunst, oudere schilderijen en nog veel meer. Ik was nog nooit echt naar een modern kunstmuseum geweest. Altijd was het wel Rembrandt en zo. Dit vond ik ook wel leuk. Ik nam natuurlijk mijn camera mee en heb wat leuke plaatjes geschoten.

Nadat we alles hadden bewonderd besloten we nog een broodje te eten bij Bagels & Beans. Ik nam een oathie bagel met banaan en ahornsiroop (jum). Daarna was het weer tijd om terug naar huis te gaan, want ik had nog een feestje van een vriendin van mij. Toen ik thuis kwam, crosste ik met mijn fiets naar het dorp om nog wat dingetjes voor het cadeautje te halen (ik maakte een soort smoothiepakket). Daarna zette ik alles in elkaar en was het weer tijd om naar het feestje te gaan. Ik heb een hele fijne dag gehad. Nu geniet ik nog even van mijn laatste dagjes vakantie!

abbe 2

geluk 837

abbe 3

Het is zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen aan het van Abbemuseum als je van (moderne) kunst en Instagram-waardige plekjes houdt!

Ben jij al een keertje bij het van Abbemuseum geweest?

Liefs,

Daphne

2 gedachtes over “Bezoek aan het Van Abbemuseum

Geef een reactie

