Mijn obsessie met mooie luchten

pappa amerika telefoon 872

Misschien dat je het al een keertje opgevallen is op mijn blog. Ik ben echt helemaal obsessed met mooie luchten. De kleurtjes, de vormen, de wolken… I don’t know. Ik krijg er gewoon spontaan een blij gevoel van. Ik heb een selectie gemaakt van mooie luchten die ik het afgelopen jaar heb gezien.

geluk 262

banaan 059

banaan 062

banaan 069

enjoy 002

CAMERA DEEL 1 291

geluk 150

pappa amerika telefoon 216

daniel wellington 062

dap 037

camera boudewijn amerika 2015 637

Eigenlijk een heel erg kort fotoartikel. Als ik zo’n mooie luchten zie, realiseer ik me hoe mooi deze wereld eigenlijk wel niet is. We zijn daar niet altijd bewust mee bezig. Als je alleen al kijkt hoe alles perfect in elkaar past. Wij, mensen… Wow, even heel erg filosofisch hihi.

Wat vind jij van mooie luchten? Heb jij er weleens bewust naar gekeken?

Liefs,

Daphne

4 gedachtes over “Mijn obsessie met mooie luchten

Geef een reactie

