Fooddiary 27 september

daniel wellington 092

Hi!

Vandaag heb ik na een lange tijd weer een fooddiary voor jullie. Ik laat jullie vandaag zien wat ik op 27 september heb gegeten. Ik hou van die zondagen, dat ik alle tijd en rust heb om mijn eten klaar te maken. Ik ga meestal in het weekend rennen. Heerlijk, die ochtendgeur (ja, ik vind dat de ochtend een geur heeft). Anyways… Hope you enjoy!

daniel wellington 085

daniel wellington 083

daniel wellington 079

Als ontbijt nam ik een bakje sojayoghurt, met granola die ik de dag van te voren had gemaakt, een vijg, kiwi en wat chia zaadjes.

Ook had ik een groene smoothie met boerenkool gemaakt. Oh, en mam had verse sinaasappelsap geperst. Jum.

daniel wellington 078

Na het ontbijt besloot ik te gaan hardlopen. Ultiem genieten deze zondag, dus.

daniel wellington 077

daniel wellington 071

Nadat ik een rondje had hardgelopen, at ik een gekookt eitje en een grote kop groene thee.

Ik besloot pepernoten te maken (gezonde of course). Ik denk dat ik het recept ongeveer half november op mijn site ga zetten, dus stay tuned for that. 

daniel wellington 066

daniel wellington 061

Het was overigens écht heerlijk weer.

daniel wellington 060

Dat is mijn lading pepernoten weer voor deze week.

Daarna was het alweer lunchtime. Ik maakte wraps met linzen, avocado, tomaatjes en wat rucola.

daniel wellington 057

daniel wellington 055

Rond 3 uur in de middag besloot ik lekker lui op de bank te ploffen en netflix aan te zetten. Ik keek een aantal afleveringen van Once Upon A Time.

Terwijl ik op de bank hing at ik een muffin, wat pepernoten en wat zelfgemaakte appelmoes.

daniel wellington 045

daniel wellington 041

daniel wellington 044

daniel wellington 040

Daarna maakte ik mijn fooddiary voor de komende week. Check mijn artikel over mijn fooddiary als je er benieuwd naar bent. Ook dronk ik een flesje water.

daniel wellington 047

daniel wellington 052

Rond 5 uur begonnen mam en ik aan het eten. We maakte zoete aardappelfrietjes, worteltjes, tomatensoep, rijst en een tomatensalade. Ik ben vergeten een foto te maken van het eindresultaat, maarja.

daniel wellington 035

daniel wellington 036

daniel wellington 037

daniel wellington 038

Een uurtje voordat ik ging slapen maakte ik voor mezelf nog even een theetje. Ik nam deze van Zonnatura. Er lekker en rustgevend voordat je gaat slapen. Tip!

daniel wellington 105

daniel wellington 106

Nou, dat was zo ongeveer wat ik deze dag heb gegeten!

Wat vind jij het lekkerste aan lazy sundays?

Liefs,

Daphne

Een gedachte over “Fooddiary 27 september

Geef een reactie

