New in: 2x Flare Jeans

enjoy 177

Een tijdje geleden schreef ik een post over hoe je de flare jeans, een broek met wijde pijpen, kunt stijlen. Zoals ik al in het artikel had vermeld, had ik er zelf nog geen, maar was ik wel van plan er eentje aan te schaffen. En zo ging ik laatst naar de stad, de H&M binnen, en ja, direct… SCORE! Whoop whoop! Ik vond twee super toffe flare jeans!

Ik paste 2 flare jeans bij de H&M. Als eerste eentje met iets kortere en minder wijden pijpen. Ook in mijn flare jeans artikel had ik al verteld dat ik graag een flare jeans wilde niet niet op de grond hing. Met iets kortere pijpen dus. Ik paste hem en ja, deze nam ik mee.

enjoy 021

enjoy 026

enjoy 032

Hier stijl ik hem met mijn Hard Rock shirt uit Hollywood. Als jas droeg ik mijn €2,50 tweedehands spijkerjas. Het uitzoeken van de schoenen, vond ik een beetje lastig. Maar ik ben uiteindelijk toch voor de safe witte lage Converse Allstars gegaan.

hoi4

Even een fotootje met mijn lieve kitty. Love her.

hoi2

De broek koste €39.99.

Maar ik kon het niet laten. Ook nam ik dus een andere flare jeans mee in de paskamer met échte wijde pijpen. Ik paste hem en wow, ja, deze was eigenlijk toch best wel (heel erg) awesome. Hij was jammer genoeg iets te klein en ze hadden geen grotere maten meer. Dus ik besloot hem direct toen ik weer thuis kwam op de webshop van H&M te bestellen. Ah, wat was ik blij toen hij binnenkwam.

Je benen lijken veel langer door de wijde pijpen, wat ik een erg mooi effect vind hebben. Doordat het model van deze broek ook nog eens high waisted is, word het effect nog meer versterkt.

enjoy 161

De flare jeans is een trend uit 70’s, waardoor ik me echt een hippie voelde toen ik de broek aanhad.De pijpen van de vorige flare jeans vallen echt heel erg mee als je de wijde pijpen van deze broek bekijkt!

enjoy 186

enjoy 169

Zoals je al het vorige artikel over de flare jeans kon zien, is de broek erg makkelijk te stijlen. Het leukste vind ik om gewoon een simpel T-shirt of blouse te dragen boven de flares.

enjoy 198

Wederom koste de broek €39.99. 

enjoy 232

Ik ben in ieder geval heel erg blij met de aankoop van mijn flares!

Welke flare jeans vind jij het leukste? De ene met de iets kortere pijpen of die met de langere, wijdere pijpen? Ben ik wel benieuwd naar!

Liefs,

Daphne

Geef een reactie

