Mijn favoriete lipstick van dit moment

enjoy 081

Als je mij een jaar geleden had vertelt dat ik direct de eerste week van school lipstick zou gaan dragen, was ik daar niet helemaal zeker over geweest. Dit was precies wat er afgelopen week is gebeurd. (of ja, 3 weken geleden als dit artikel online staat). Ik heb echt mijn favoriete lippenstift gevonden; Laetitia’s pure red, van een speciale collectie van L’Oréal Paris. Vandaag ga ik de lipstick een soort van voor jullie reviewen!

enjoy 073

Het gaat hier dus om de kleur Laetitia’s Pure Red. Het is een diep donkere rode kleur die matt is. Als eerste vind ik de kleur, een beetje donker bordeaux, echt PRACHTIG! Een plus puntje is dat hij matt is. I love matte lipstick. Ik hou niet zo van die glitter, glamour, shiny en al die huppeldepup.

enjoy 076

Daglicht

enjoy 077

Flitser

Ik had altijd het idee dat je lipstick op het midden van de dag even moet bijwerken. Bij deze lipstick is dat hélémaal niet. Misschien een beetje invullen, doordat ik mijn lunch heb gegeten, maar voor de rest hoef je helemaal niet naar de lipstick om te kijken.

enjoy 068

Ik vind dat de donker rode kleur van de lippenstift echt iets vrouwelijks heeft. Verder is het natuurlijk dé perfecte najaarskleur!

enjoy 084

Hier een foto van hoe de lipstick eruit ziet als je hem ophebt. And I know… Als je zo dichtbij een foto maakt van je lippen zijn er allemaal random oneffenheden die je van veraf niet kunt zien. Het gaat op deze foto gewoon om de prachtige kleur van de lipstick…

hoi

Ik vind zelf dat hij er op de lippen iets lichter/roder uitziet dan hij er gewoon als lipstick uitziet. (beetje vaag?)

enjoy 072

Laetitia’s Pure Red is te koop voor €14,99 bij de drogist.

enjoy 088

Wat vind jij van Laetitia’s Pure Red? Hou jij meer van de donkere of lichtere rode tinten?

Liefs,

Daphne

6 gedachtes over “Mijn favoriete lipstick van dit moment

Geef een reactie

