Ikea kast #3

love myself 046

Soms heb ik dat gewoon. Dan trek ik alles uit mijn kasten en ruim ik het weer helemaal anders in. Dat is precies wat ik gister heb gedaan. Ik keek naar het resultaat en vond het wel iets voor een nieuw IKEA kast artikel. Voor deel 1 en 2 van mijn kast klik hier en hier.

Voordat ik mijn kast helemaal ging herinrichten stond elk vakje vol. Ik werd er gewoon gestresst van. Ik besloot om in elke rij 2 vakjes te vullen. Dat geeft een iets rustiger en minimalistischere uitstraling. Daar houd ik van.

Als eerste hier een foto van hoe de hele kast eruit ziet.

1

love myself 032

I love cactussen! In de kast heb ik op 2 plaatsen een soort onderzetter onder de cactus gezet. De één kocht in een tweedehandswinkel (marmer) en de ander kocht ik bij de Blokker.

love myself 045

love myself 034

Ik besloot mijn lichtjes weer van zolder te halen. Ik vind het zo schattig en gezellig uitzien… Én het geeft me een herfstgevoel. Dat is mooi, want ik heb mega veel zin in de herfst, winter en alles wat daar bij komt kijken.

love myself 041

Je ziet het vaker de laatste tijd. Mooie boeken als decoratie. Ook ik heb 2 boeken neergelegd met mijn horloges erop. Ah, I love horloges.

love myself 040

love myself 029

Dit was even een korte update over de inrichting van mijn kast! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat vind jij de leukste interieur trend van de laatste tijd?

Liefs,

Daphne

Een gedachte over “Ikea kast #3

Geef een reactie

