Trend • Flare Jeans

collage 44

Een tijdje terug zette ik een artikel over de trend ‘denim on denim’ online. Deze trend kun je de laatste tijd erg vaak zien. Maar ook de fashiontrend ‘flare jeans’ is echt een hype. Een flare jeans is een broek met uiteenlopende pijpen. Eerst vond ik het echt afschuwelijk, maar de laatste tijd ben ik best wel benieuwd hoe de broek bij mij zal staan en misschien wil ik het wel een keertje aanschaffen.

Maar vandaag heb ik dus voor jullie wat inspiratie over hoe je de ‘flare jeans’ kunt stylen en zocht ik op verschillende sites ‘flare jeans’ en bij passende items om de trend ook zelf te kunnen dragen! Hope you enjoy!

De trend komt echt uit de 70’s – de tijd waar je de laatste tijd erg veel items uit terug ziet komen. Ik vind het écht een awesome stijltje.

collage 66

collage 55

Je kunt de flare jeans heel erg simpel stijlen, door gewoon een witte of zwarte top boven de broek te dragen. Ook zie je vaak dat mensen er streepjes shirts boven dragen.

collage 77

collage 11

Ik vind het vooral erg mooi als de pijpen niet te lang zijn zodat ze niet op de grond hangen.

collage 88

Ook zou je de ‘flare jeans’ en ‘denim on denim’ trend kunnen combineren, door een spijkerblouse of een spijker flare jeans te dragen.

collage 33

Ik zit wel een soort van met een struggle. Ik draag geen hakken. En zoals je ziet op veel van de inspiratie foto’s dragen de dames hakken… Op de foto hierboven (de linkste) heeft het meisje een iets kortere broek met sneakers, dit vind ik echt een hele leuke look!

collage 22

bron weheartit pinterest

En dan nu het ‘shop the style’ deel. We weten nu hoe we deze flare jeans kunnen combineren… Maar nu moeten we nog een outfit scoren.

Outfit 1

look 1

Flare Jeans Hollister – Top ModeMusthaves – Boots Sacha – Handtas H&M – Riempje H&M

Outfit 2

Flare Jeans H&M – Fringe Gilet Topshop – Blouse Topshop – Hakken Loavies

look 2

Ik hoop dat je wat inspiratie uit dit artikel heb kunnen halen!

Wat vind jij van de ‘flare jeans’ trend?

Liefs,

Daphne

2 gedachtes over “Trend • Flare Jeans

Geef een reactie

