Decospiration #3

54c1b316313a5a3302bb4de370904242

Hello! Vandaag een nieuwe decospiration. Ik schreef hier al eerder 2 artikelen over. In deze artikelen deelde ik eigenlijk random interieur en decoratie foto’s. Ik vind het zelf erg leuk om naar mooie interieurs te kijken en misschien dat jij dat ook wel vind. Ook zijn deze artikelen voor inspiratie (zoals de titel al zegt).

collage 3

collage 4

collage 2

Zo, dat was de decospiration voor deze keer. Ik heb deze decospiration al een klein beetje in de donkere tinten gedaan, omdat ik het gevoel heb dat de herfst er weer bijna aankomt. Waar ik overigens heel erg veel zin in heb! Heb jij zin in de winter?

Liefs,

Daphne

Een gedachte over “Decospiration #3

Geef een reactie

