Mijn favoriete fashion youtubers en bloggers

maxresdefault

Als ik eenmaal één leuke fashion-video op Youtube heb gezien, kan ik niet meer stoppen. Ik word er echt blij van. Vandaag deel ik met jullie een aantal van mijn favoriete fashion youtubers en bloggers. Hope you enjoy!

Ik heb niet echt een top 3 of zo. Ik vind alle youtubers en bloggers ongeveer even leuk! Ik haal vooral veel inspiratie uit de filmpjes. Nou, laten we maar gaan beginnen.

Als eerste favoriete youtube channel ga ik voor Fashion Citizen.

Fashion Citizen is een youtubekanaal, gerund door 2 meiden, waarvan ik vind dat ze echt een fantastische stijl hebben. Je hebben vooral veel filmpjes die te maken hebben met ‘thrifting’, oftewel tweedehands shoppen. Ik vind het heel leuk en inspirerend om te zien hoe ze uit massa’s van kleding toch nog die leuke en opvallende outfit vinden.

Als tweede ClothesEncounters. Ik schreef eerder al een keer over het youtubekanaal van Jenn in mijn Five Favorites artikel. Jenn heeft een aparte stijl die ik ook echt heel erg leuk vind. Ze draagt items die voor mij echt out of the comfort zone zouden zijn. Dat vind ik juist het leuke aan haar video’s. Door haar krijg ik ook meer inspiratie om dingen te dragen die ik normaal niet aan zou trekken.

Dan… Als derde nog een Amerikaans youtubekanaal. Namelijk ToThe9’s. ToThe9’s is een youtubekanaal van 2 meisjes die vooral veel lookbook video’s op hun kanaal plaatsen. Dit vind ik zelf een van de leukste video’s.

Mijn favoriete Nederlandse fashion youtuber/blogger dan ga ik voor Diana van disfordazzle. Diana heeft een stijl die best wel op de mijne lijkt. Dat maakt haar mijn favoriete fashion blogger. Haar fashion filmpjes vind ik altijd erg leuk om te zien.

Oh, eigenlijk vind ik dat Jiami van lifesplash ook een leuke stijl heeft. Maar Diana’s stijl vind ik dan toch iets leuker omdat Jiami echt een hele meisje-meisje stijl heeft, wat ik dan weer niet zo heb.

Ik vergeet er nog eentje! Anna Nooshin. Haar kanaal bestaat niet voornamelijk uit fashion, maar ik vind wel dat ze een leuke stijl heeft. De video’s op haar kanaal die wel over fashion gaan, vind ik dan ook erg leuk.

En dan als laatste.. Heb ik het kanaal van Sammi Quinn gekozen. Haar youtubekanaal is nog niet heel erg bekend, maar haar filmpjes en stijl zijn echt awesome! Ik kwam haar kanaal tegen toen ik filmpjes aan het bekijken was over ‘thrifting’.

Zo, dit waren mijn favoriete fashion youtubers en bloggers. Ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat jouw favoriete fashion youtubers en bloggers zijn!

Liefs,

Daphne

2 gedachtes over “Mijn favoriete fashion youtubers en bloggers

Geef een reactie

