Three Things Tag

dap 025

Ik heb deze tag ooit op de blog van Tedje gezien. Het leek me een erg leuke tag om zelf in te vullen. Dus vandaag ga ik dat doen voor jullie. Bij de Three Things Tag moet je steeds 3 antwoorden geven op een vraag. Ik ben benieuwd! Laten we beginnen.

Drie dingen in mijn tas

Uhm. Dan denk ik dat het gaat over mijn schooltas, want voor de rest heb ik niet echt een tas mee in het dagelijks leven.

Dus… 3 dingen in mijn schooltas: schoolboeken natuurlijk, mijn boterhamtrommel en een flesje water. Heel interessant.

Drie dingen op mijn bureau

Een cactus. Ik vind cactussen echt super schattig. Ik kocht ze een tijdje geleden bij het tuincentrum. Ik vind het echt helemaal geweldig om plantjes in mijn kamer te hebben. Geeft een natuurlijk effect. Oh, en wist je… dat cactussen ook nog eens de lucht reinigen? Ik heb gewoon mijn eigen natuurlijke luchtverfrisser.

Dan als 2e een bureaulampje.

En een soort boeken standaard. Dat vind ik zelf erg fijn om te gebruiken. Ik ging een paar jaar geleden een dagje naar een soort leer cursus. Toen de dag voorbij was kregen we allemaal een boekenstandaard mee naar huis. Sindsdien kan ik niet meer zonder.

Drie favoriete meubels in huis

Uhm. Ik woon nog niet alleen. Maar ik kan wel mijn 3 favoriete meubels in mijn kamer opnoemen (daar staan maar 3 meubels).

Mijn bed. Ah, ongeveer 2 jaar geleden kreeg ik een nieuw bed, omdat de mijne helemaal oud was en scheef lag (whut). Ik ben er echt zo blij. Hij ligt echt goddelijk. Dan.. het tweede meubel.

Mijn bureau. Als ik thuis kom van school ga ik direct naar boven om mijn schoolspullen door te dumpen en mijn huiswerk aan mijn bureau te maken. Dan het derde meubel.

Mijn kast van ikea. Ik schreef hier al 2 artikelen over, klik hier voor deel 1 en hier voor deel 2 van hoe ik mijn kast in heb gericht.

veelkader.liggend 1

Drie favoriete fruitsoorten

Ik ben écht een fruitfreak. Geef je mij fruit, dan ben ik helemaal blij. Ik heb veel te veel favoriete fruitsoorten, dus laat mij even goed nadenken…

Oké ik weet het. Als eerste avocado (ja, dat is een fruitsoort). Elke week eet ik wel een paar keer avocado. Op een rijstwafel, in de salade of op een wrap…

Dan mijn tweede favoriete fruitsoort… ik denk dat ik voor bosvruchten ga. Dat is natuurlijk niet 1 fruitsoort maar oké. Als ik het over bosvruchten heb, dan moet je denken aan frambozen, bosbessen, bramen, rode besjes en aardbeien. Lange tijd hadden we al deze soorten fruit in de tuin staan. Jammer genoeg zijn deze begin dit jaar weggehaald. Ik baal echt dat we ze niet meer hebben.

En dan de laatste fruitsoort. Rode grapefruit. Niet alleen heel erg lekker, maar ook erg gezond. Hij is niet zo zoet als een sinaasappel, maar dat vind ik wel iets hebben.

Drie blogs die ik dagelijks bezoek

De blog van de groene meisjes, van Jiami (lifesplash) en de blog van de zusjes Verbon, Larissa en Tara.

dap 055

Drie dingen waar ik op dit moment aan denkt

Hoe leuk ik het vind om een blog te hebben. I love it. Ik kan echt al mijn creativiteit op mijn blog loslaten.

Terug denkend aan het lekkere rondje hardlopen van vanochtend.

En ik baal dat ik nog maar een weekje vakantie heb… (als dit artikel online staat heb ik al geen vakantie meer)

Drie favoriete sporten

Als eerste hardlopen. Als tweede volleyballen. En als derde lijkt me yoga wel erg leuk. Ik wil hier binnenkort mee gaan beginnen.

27dec14 040

Drie dingen waar ik gelukkig van word

Uhm. Gezond en lekker eten. Ah, daar kan ik echt zo blij van worden. Als tweede vind ik het heerlijk om rond te sloffen in biologische winkels. Op de een of andere manier vind ik dat gewoon heel erg leuk. Waar ik nog meer gelukkig van word zijn tweedehandswinkels. Ook deze winkels hebben iets waar ik me erg blij van voel haha. Apart, ben ik… Oh oh, ik cheat even. Maar een vierde ding is SNEEUW. Hihi.

Drie favoriete quotes

Wacht, effe mijn wehearit checken. Oké. daar komen ze.

Just do it. (gotta love Nike)

Style is a way to say who you are without having to speak.

There are so many beautiful reasons to be happy.

dap 008

Drie vakantiebestemmingen

Azië (Thailand, Taiwan, China) lijkt me echt heel mooi. Vooral de andere cultuur trekt mij. Hawaii. Het lijkt me echt een prachtig eiland. En als derde Los Angeles.

Drie dingen die ik dit jaar wil doen

Als eerste meedoen aan de Color Run. Als tweede simpelweg genieten van het leven/dit jaar. En als derde… ah, ik weet het niet. Uhm. Ik denk mijn blog verder opbouwen en beter maken. Lekker veel artikels schrijven. Oh ja en een vierde ding.. Beginnen met yoga.

dap 070

Wat zijn drie dingen die jij dit jaar graag zou willen doen?

Liefs,

Daphne

Een gedachte over “Three Things Tag

Geef een reactie

