Diary • Vakantie en ik ben jarig!

Hey!

Sinds een weekje ben ik finished met school, leren en alles wat daar mee te maken heeft. Ik moet vandaag nog even mijn boeken terugbrengen en morgen mijn rapport en dan heb ik officieel VAKANTIE!

In de tijd na mijn laatste proefwerk in de proefwerkweek en nu heb ik een aantal foto’s gemaakt van waar ik mee bezig was, wat ik te doen had etc. Zo was ik 12 juli jarig, hielp ik een fuif met mijn vriendinnen en kwam er familie naar ons toe. Hope you enjoy!

blog

daphne 003

Twee dagen voor mijn verjaardag maakte ik een lang boodschappenlijstje met alles wat we moesten kopen. Poehpoeh, wat was het veel.

daphne 008

Ik maakte die avond lekker eenvoudig lasagne waar we allemaal lekker van smulde.

daphne 012

daphne 010

De volgende dag begonnen we met de versieringen. Ik had die dag ook mijn verjaardagsfeestje met mijn vriendinnen, dus ik moest aan het werk in de keuken om wat brouwsels klaar te maken.

daphne 019

Wat ik ging maken.

daphne 020

daphne 027

Oeps, ik liet een eitje vallen. Vind ik altijd best wel zonde.

daphne 029

Zo zag de kwarkgriesmeeltaart eruit toen hij klaar was om de oven in te gaan. Dit is écht mijn favoriete taart…

daphne 032

Ondertussen gingen pap en ik verder met de kwarktaart (haha weer iets met kwark)

daphne 039

Bij de bakker kochten we een zachte biscuitbodem, die we gebruikte voor de kwarktaart. Echt een tip als je eens iets anders wilt dan een koekjesbodem.

daphne 043

De kwarkgriesmeeltaart is ready!!

daphne 045

Ik word altijd zo blij van slingers. Ze geven echt zo’n vrolijke sfeer aan de kamer waar ze hangen.

daphne 049

’s Middags gingen we naar een verjaardag. En dit is wat ik droeg.

1

daphne 060

Omdat ik die avond het feestje met mijn vriendinnen had moest ik iets eerder naar huis om alles nog klaar te maken, maar gelukkig kwam een vriendin al eerder om alles mee klaar te zetten.

daphne 062

Het was een erg leuk feestje. De volgende dag was ik jarig (15 jaar geworden). Toen ik beneden kwam was mijn stoel versiert met slingers. Haha, hoe kun je je dan niet jarig voelen?!

daphne 065

De verjaardagskaarten en Powerfood 2 die ik van mam en pap kreeg.

blog2

Die ochtend kwam mijn beste vriendin langs om een stukje vlaai te brengen met 15 kaarsjes erin. Ah, ik vond het echt lief! Thanks gurl! ❤

daphne 150

Pap maakte nog ff een fotootje van mij tijdens de verjaardag. I’m the birthdaygirl

daphne 067

Die dag was het weer tijd om de keuken in te gaan en alles klaar te maken. Ik was helemaal vergeten foto’s te maken van het avondeten. Maar op deze foto zie je hoe de toetjes eruit zien als iedereen iets heeft genomen haha. Oh en hier toch nog foto voordat het eruit zag als een slagveld.

daphne 143

daphne 081

De volgende dag maakte ik een groene smoothie en een bakje kersen voor mezelf als ontbijt en zat ik een beetje op mijn mobiel.

daphne 083

Ik keek rond op weheartit voor inspiratie. Wil je me volgen? 120700 is mijn gebruikersnaam.

daphne 114

’s Avonds aten we wat restjes van de dag daarvoor en maakte ik hummus <3. Ook probeerde ik 2 recepten uit het boek van Rens Kroes, die je kunt checken in mijn review van haar 2e boek.

Dit was de dairy van deze keer weer. Ik heb het erg naar mijn zin gehad en een erg leuke en gezellige verjaardag gevierd. Ik voel me al helemaal 15 jaar!

Wat is jullie favoriete taart?

Geniet van jullie vakantie en tot de volgende keer!

Liefs,

Daphne

Geef een reactie

