Londen Trip mei 2015

Hey guys!

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over mijn trip naar Londen. Voor engels gingen we een paar weken geleden met school voor 4 daagjes naar Londen.

Ik heb al vaak dit artikel proberen te schrijven, maar hier is hij dan nu toch echt ;). Ik vond het echt super leuk in Londen. Ik was nog nooit in de stad geweest, maar het is zeker een plek om naar terug te gaan!!

18

Voordat de trip begon, had ik natuurlijk de nodige voorbereidingen gedaan. Haha, echt iets voor mij.

1

Het begon allemaal met een best wel lange busreis. Voordat we naar Londen gingen, gingen we eerst naar Canterbury, een stadje die voornamelijk bekend staat om de kathedraal die er staat. Maar ik moet zeggen dat je daar ook prima kunt shoppen ;).

3

We sliepen tijdens onze trip naar Londen bij een ‘hostfamily’ in huis. Oftewel een gastgezin. We hadden erg aardige mensen, maar ze waren wel een beetje streng. We hadden een kamer, waar we met zijn 4e sliepen. In de kamer stonden 2 stapelbedden.

5

Argh, ik werd vroeg wakker de eerste morgen…

4

Het lunchpakket die we van het gastgezin kregen. Niet helemaal mijn ding….

6

Die ochtend gingen we eerst naar het British Museum en nadat we onze lunch hadden opgegeten hadden we een rondleiding bij Shakespear’s Globe Theater. Erg interessant en leuk om te zien (Kwam voornamelijk door de enthousiaste gids die we hadden).

7

Daarna maakten we nog even een wandeling naar de Tower Bridge.

8

De volgende ochtend hadden we een bustour door Londen. Het was erg lekker weer deze dag, wat de sfeer nog beter maakte, hihi.

9

Big Ben

10

Buckingham Palace

11

12

De middag hadden we een rondleiding door het BBC gebouw, wat heel erg dicht bij Oxford Street ligt.

Laatste dag

13

Ff een random kiekje. Een vriendin van mij vlocht mijn haar in. I love it.

14

Londen Eye…….

15

Onze lunch. Dit zijn nou echt dingen waar ik zóóóóóó erg van kan genieten.

Eigenlijk was het een beetje onze vrije dag. We hadden een groepje waar een leraar mee meeging. We zijn naar de M&M Shop gegaan, we hebben een rondje gelopen op Oxford Street en met de metro gereisd (is echt leuk).

16

’s Avonds aten we bij een pub en daarna gingen we naar the Wicked (echt een hele leuke voorstelling).

17

Als afsluiting liepen we nog een stukje door Londen in het donker. London by night.

18

Nou, dat was het dan weer. Ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad. Londen is echt een leuke stad, waar ik nog veel meer van wil zien. Tijdens deze trip heb ik de échte touristische plekjes gezien, maar het lijkt me ook leuk om naar kleine marktjes enzo te gaan.

Ben jij al weleens in Londen geweest?

Liefs,

Daphne

Geef een reactie

