Ikea kast #2

Haj!

Een tijdje geleden schreef ik het eerste artikel over mijn ikea kast, daarin liet ik zien hoe ik hem heb ingericht. Omdat dat artikel al iets langer geleden is, zijn de spulletjes en opstelling van mijn kast een beetje veranderd.

De ikea kast #1 schreef ik in januari en nu is het al mei, dus mijn kast is een beetje in de lente/zomer stijl ingericht. Hope you enjoy šŸ˜‰

ik1

ik4

ik2

Misschien dat het je al opvalt, maar er zit een soort systeem in het inrichten. Als je mijn eerste artikel van mijn ikea kast bekijkt, zie je dat ik de kast erg vol heb ingericht. Dat was ik een beetje beu en besloot het dus iets minimalistischer te werk te gaan.

Het systeem; als je van boven naar beneden kijkt zie je dat er of 2 vakjes of 3 vakjes zijn gevuld. Als je van links naar rechts kijkt zie je wederom dat er of 2 of 3 vakjes zijn gevuld met iets wat ik wel leuk vond. Het effect; een minimalistische uitstraling.

ik6

Ik heb de rechtse cactus in een weck-potje gezet, die een kennis van ons ooit voor ons heeft bewaard. Ik vind het er heel erg schattig en leuk uitzien.

ik7

Deze landkaart kocht ik in een random winkeltje in Amsterdam. Ik weet de naam niet meer, maar ik weet wel dat hij dicht bij de Bagels&Beans achter de dam ligt.

Ik vind de kaart echt heel erg tof, omdat hij echt een vintage-look heeft, waar ik een grote fan van ben.

ik8

Mijn boeken netjes op een stapeltje hihi. Geeft een rustig en netjes effect.

De beschilderde ‘D’ heeft mijn moeder gemaakt. Ik vind hem echt heel erg leuk. Thanks Mum ā¤ . De kartonnen ‘D’ kun je bij de Xenos kopen.

ik9

Linkje naar de ikea kast die ik in mijn kamer heb staan;Ā http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30275861/

ik3

Dit was het weer voor vandaag. Ik ben nu terug van Londen en heb het erg leuk gehad!

Nu lekker weekend!

Hoe was jullie week? En wat zijn jullie plannen voor het komend weekend?

Liefs,

Daphne

Geef een reactie

