Fooddairy 13 mei

Hé guys!

Vandaag weer een fooddairy voor jullie. Het was de dag van de fooddairy een woensdag en dus een schooldag. De woensdag voor Hemelvaart om precies te zijn. Ik had tot het achtste uur op school, ook wel tot 5 over 4 les. Mmm, niet mijn favoriete tijdstip om klaar te zijn met school.. Maar we hadden een module fotografie en dat maakt het dan weer goed. Ik vind het heel erg leuk om te doen. En zien jullie al iets aan de foto’s? Lees vooral verder om erachter te komen hihi.

fd 20

fd 1

Breakfast; rijstwafels met avocado en tomaat, groene smoothie en groene thee.

fd 2

fd 3

fd 4

fd 7

Ik heb mijn eten voor school even thuis gefotografeerd, omdat ik dat zelf iets makkelijker vind dan uitgebreid op school mijn food te gaan fotografern :-$

Als 10.00u-pauze-snack wat komkommer.

fd 5

Lunch; smoothie to-go (check the blogpost), tomaatjes, water en wat walnootjes.

fd 8

Rara, wat zit hierin?

Na school at ik nog een ijsje met een vriendinnetje van mij. Ik ben vergeten dit te fotograferen ;( . Het was echt heerlijk weer! Ik had 3 bolletjes genomen bij de ijssalon (omdat het kan). Namelijk de smaken citroen, mandarijn en yoghurt-passievrucht. Uhm.. de yoghurt-passievrucht was denk ik wel het lekkerste.

fd 9

Toen ik (laat) thuis kwam begon ik met het maken van lasagne (check the blogpost again) hihi. Ik at nog een sinaasappel tussen het koken door.

fd 10

fd 11

fd 12

Tussendoor ook nog wat toastjes met pesto.

fd 13

JUMMIE FOOD IS READY

fd 14

🙂

fd 15

fd 16

Salade met tomaatjes, komkommer en wat kruiden en oliën. Recept?

fd 17

fd 18

We aten lekker buiten. Love the weather so much ❤

fd 19

Dessert time; sojayoghurt (was te verwachten) met muesli, aardbeien, frambozen en chia zaadjes.

fd 20

Felle aardbeitjes, zeg.

Nou, wat er dus met de foto’s aan de hand is. Ze zijn nu van veel betere kwaliteit. Ik maakte voor mijn blog alleen maar foto’s met mijn iphone. Deze waren prima, maar het kan natuurlijk altijd beter. We hadden een familiefeest en daar vertelde mijn oom dat ik zijn camera wel mocht lenen. Ik ben nog een beetje aan het ontdekken, maar ik begin het steeds meer te begrijpen (en leuker te vinden). Happy with the result.

Hoe was jullie weekend?

Liefs,

Daphne

2 gedachtes over “Fooddairy 13 mei

  1. Ah, wat ziet dit er lekker uit, ik krijg er spontaan honger van, haha! Die lasagne lijkt me echt top, en de rest van je eten eigenlijk ook 🙂 Leuk om zo’n dagboekje te lezen, lekker gezond eet je ook. Inspirerend!

    Like

Geef een reactie

