Outfit • Daphne’s

Hé allemaal,

Voor het eerst heb ik vandaag voor jullie mijn outfit of the day. Het was een normale schooldag en ik droeg iets wat lekker comfy was en niet te warm (al was de broek zwart maarja haha).

Het is nu vrijdag nu ik dit schrijf en ik heb lekker een lang weekend vrij. Ik geniet er echt 100 procent van. Ik heb steeds meer dat soort momentjes dat je even stil staat bij het hier en nu en dat ik even héél erg dankbaar ben voor wat ik heb en wie ik ben. Ik heb ook heel wat mooie foto’s gemaakt van de tuin, wat op het moment mijn favoriete plekje is om te zijn. Daarvan komt binnenkort nog een artikel van online! Maar eerst mijn outfit!

ootd 4

ootd 3ootd 5

ootd 7

ootd 1

ootd 6

ootd 8

t-shirt Levi’s

jeans Topshop

schoenen Nike Huarache

spijkerjasje Only

horloge Loavies

nagellak O.P.I. Christmas Gone Plaid

ootd 2

Ik droeg die dag mijn nieuwe schoenen en ik ben hier echt heel erg blij mee. Ze zitten erg lekker en zijn eens iets anders dan de Roshe Runs of Air Max die veel mensen hebben. De broeken van Topshop… oh wat zitten deze lekker. Ik raad echt iedereen aan naar Topshop te gaan als je een goede broek zoekt.

Ik heb een heerlijke dag gehad vandaag. Hoe was jullie dag?

Liefs,

Daphne

4 gedachtes over “Outfit • Daphne’s

Geef een reactie

