3X Water met een smaakje

Hallo iedereen!

Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat alles goed, ik heb momenteel meivakantie en daar geniet ik intens van. Ik moet zeggen dat ik niet heel veel nuttigs doe op een dag dat ik heel de dag thuis ben, maarja. Ik heb vorig weekend met mam in Amsterdam geshopt en ik ben met Koningsdag naar Moviepark gegaan met mijn vader en broertje! 🙂

Maar verder daar niet over gesproken, want ik heb vandaag 3 recepten voor jullie voor Water met een smaakje. Het is een echt zomers drankje, dus ik ben een beetje vroeg, maarja, ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en zeker een keertje proberen. Want het is erg lekker en simpel hihi.

21

Ik gebruik in geen één drankje bruisend water/spa rood, omdat ik dit zelf niet zo lekker vind. Maar ik denk dat als je daar van houd, dit ook prima zou smaken.

1. Refreshing Red Fruit

4

1

Wat heb je nodig?

– water (met ijsklontjes)

– (bevroren) rood fruit

– citroen (schijfje en sap)

2

hoiiii 015

2. Lemony Cucumber 

9

7

Wat heb je nodig?

– water (met ijsklontjes)

– paar schijfjes komkommer

– limoen (schijfje en sap)

Je kunt dit drankje ook makkelijk zonder limoen maken als je niet zo van de zure smaak van de limoen houd. Ik was verbaasd toen ik voor het eerst dit drankje maakte, hoe goed je de smaak van de komkommer proeft.

8

3. The Original

19

Waarom ‘The Original’? Omdat je deze variant met citroen en munt zeker weten weleens bent tegen gekomen, maar ik wilde hem toch even delen met jullie.

17

Wat heb je nodig?

– water (met ijsklontjes)

– citroen (sap en schijfje)

– munt (en citroenmelisse)

Als je het artikel over mijn tuincentrum aankoopjes hebt gezien zag je dat ik een munt plantje en citroenmelisse had gekocht. Ik vind vers het lekkerste.

18

22

Dat waren de receptjes. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en zeker eentje proberen. 🙂 Het zijn echt hele lekkere en frisse drankjes.

20

Hoe was jullie dag?

Liefs,

Daphne

Geef een reactie

