Five Favourites #2

Hey allemaal,

Ik schrijf dit artikel terwijl het zelfs om half 6 nog heerlijk weer is. Wauw wat heb ik daar van genoten vandaag zeg. Ik heb met mam de boodschappen gedaan, wat ik super leuk vindt om te doen (are you with me? :$ ). Zo weet ik allemaal wat we allemaal in huis hebben en vergeet ik nooit de belangrijke dingen te kopen. Ook vind ik het gewoon heel gezellig om dit met mam te doen. Maar buiten dit allemaal heb ik vandaag voor jullie een Five Favorites voor jullie. Ik deel vandaag 5 verschillende favorieten van dit moment van mij met jullie I hope you enjoy!

PS. Ik twijfel heel erg of het nou favorites of favourites is.. Let me know!

222222

Favorite Drink – Detox/Fruit Water oftewel Water met een smaakje

dap 037

Dit is echt heel simpel, lekker om te maken. Ik drink dit meestal uit mijn fake masonjar van de Xenos. Je doet gewoon wat water (met evt. ijsklontjes) in een glas en voegt hier aan toe wat je maar lekker vind. Denk aan fruit enz. Ik ga hier binnenkort een artikel over schrijven. So stay tuned.

ff9

Favorite Fashionitem – Boyfriend jeans

ff2

Ja, een echte favoriet van mij. Ik heb de boyfriend jeans die je op de foto hierboven ziet al sinds herfst vorig jaar, maar heb hem lange tijd ongebruikt in de kast laten liggen. Ik vond het op de een of andere manier heel erg spannend om hem aan te doen. Maar laatst hadden we een proefwerkweek en hadden we elke dag maar 3 uur. Ik besloot de broek naar school aan te doen. Aangekomen op school kreeg ik erg leuke reacties van mijn vriendinnen en geen rare blikken van andere. En sindsdien ben ik helemaal obsessed met de broek. Ik vind hem zo leuk en het is echt mijn stijl. Ik ben nog een beetje opzoek hoe ik hem goed kan stijlen, maar daar ga ik denk ik nog een keer een artikel overschrijven (again hihi).

dap 010

Favorite Snack – Zelfgemaakte Popcorn

ff11

Ik maakte kort geleden weer eens zelf popcorn en ooh wat is het lekker. Met grote overtuiging vind ik dat zelfgemaakte popcorn vééééél lekkerder is dan die uit de winkel. Ik verwarm wat kokosolie in een ruime pan en doe als die is opgewarmt daar ongeveer 50 gram popcornmais in (deze kun je gewoon kopen bij de supermarkt). Ik voeg er zelf niks aan toe, omdat ik het zonder al erg lekker vind. Ik neem dit graag mee naar school als tussendoortje of gewoon thuis als snack.

Favorite Book – Spotgaai

ff8

Ik denk dat de meeste van jullie het direct zullen herkenen, maar dit is het derde en laatste deel van de Hungergames. Misschien ken je de naam alleen maar van de films, maar er zijn ook boeken van deze serie. Ik heb het tweede deel 2 jaar geleden in de kerstvakantie gelezen en omdat ik toen zo enthousiast over dat boek was besloot ik direct het derde deel te kopen. Ik las tot ongeveer halverwege, maar ik kwam er niet niet echt doorheen. Ik keek een paar weken geleden de eerste film van Spotgaai op Appletv en vond hem super spannend. De dag daarna ben ik gelijk verder gaan lezen in het boek, want ja ik wou weten wat er na de eerste helft kwam. En wow, echt een goed boek. Dus even doorzetten als je hetzelfde hebt als mij.

ff6

Favorite Tea – Clipper Pure Green Tea

Ik denk dat jij mij oprecht een echte groene thee freak kunt noemen. Ik ben er gek op en al helemaal op de variant van Clipper. Ik drink het liefst Green Tea waar geen ander smaak aan toe is gevoegd, dat vind ik het lekkerste. Ik drink de thee niet alleen omdat ik het lekker vind, maar ook omdat het erg gezond is voor je. Ik las voor het eerst in de Santé (tijdschrift) dat groene thee erg gezond was en ik wilde het graag eens proberen. Het beviel me erg goed. Ik was toen op vakantie in Italië en heb daar een groene thee gekocht. Toen we weer in Nederland waren ging ik door met het drinken van de thee en sindsdien is het de enige thee die ik drink haha.

ff4

Ik realiseer me nu pas dat 3 van de 5 favorieten iets met eten/drinken te maken hebben haha, oeps. Maar ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat is jullie favoriete boek?

Liefs,

Daphne

5 gedachtes over “Five Favourites #2

  1. Leuke favorieten! Thee is echt zo lekker. Ik ben momenteel bezig met een teatox, maar ik drink anders bijna altijd ofwel zwarte thee met melk, lekker brits en anders gewoon jasmijn thee. Mmmh! Ik lees momenteel Cheryl Strayed’s Wild 🙂

    Like

Geef een reactie

