Travel Inspiration #1

Hallo!

Ik ben zelf helemaal gek van reizen. Ik ben pas 14 jaar, maar heb in mijn leven al een paar prachtige reizen gemaakt. Ik ben super dankbaar dat ik deze kans heb gehad en dit samen met mijn gezin heb mogen meemaken. Deze zomer gaan we weer een prachtige reis maken waar jullie zeker nog meer over zullen horen! Ik voel echt de kriebels al komen als ik aan die vakantie denk. Het leek me wel leuk om gewoon wat random travel inspiratie met jullie te delen. Ook deel ik een paar steden/landen die ik graag nog eens een keer wil bezoeken.

large

1

tumblr_nlzgt4rioI1snegd3o1_1280

Venetië

tumblr_nmfn19Zy0t1to5xfco1_500

tumblr_nmq5k84zEE1relg0zo1_1280

Tokio

734d5239a66dcf64cb94279b81d6234c

Noorderlicht – wauw wat is dit mooi, dit zou ik echt een keer met mijn eigen ogen willen zien.

large (3)

tumblr_nlvt1dgB4P1tkufppo1_1280

Londen – deze laatste periode op school gaan we 4 dagen met school naar Londen. So excited!

tumblr_nlzzmsmzU31u9pxn6o1_1280

New York City – The City That Never Sleeps – ja, ik ben er geweest, maar toch staat hij op mijn wishlist. Wat een fantastische stad.

large (1)

Ik weet niet precies waar dit is, maar dit geeft me het gevoel van Zeeland. Van vroeg af aan gingen we met het gezin weleens een weekend naar Zeeland.

large (4)

Parijs – hier ging ik vorige kerstvakantie naartoe. Hiervan staat een artikel op de blog. Echt een mooie stad.

tumblr_nmpfmhzZj51ssbuxso1_500

large (2)

Palmtrees baby – onmisbaar op mijn wishlist om nog een naar een warm/zonnig land te gaan.

tumblr_nmqo9z46F21suladso1_500

I don’t know waar dit is, maar ook dit doet mij ergens aan denken. Aan de Filipijnen of Maleisië ofzo.

large (5)

De meest tumblr-achtige palmbomen die er bestaat kun je vinden in Amerika en raad eens dat is de bestemming van aankomende zomer 🙂 🙂 🙂

large (6)

tumblr_mnksyzD0Pw1rdq9f1o1_500

Berlijn

tumblr_nmr2dbcdll1swhl7qo1_1280

Dubai

tumblr_nmqp9bYd061u8agzto1_500

Zo, dit was het weer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

XOXO,

Daphne

Een gedachte over “Travel Inspiration #1

Geef een reactie

