Creating my style

Hoii!

Ik ben terug van weg geweest. Ik heb het alweer best wel druk met school en kom er gewoon niet aan toe om iets te posten. Maar vandaag heb ik weer een post voor jullie. In mijn artikel waar ik mijn voornemens voor het volgende jaar besprak had ik het ook over ‘Mijn eigen stijl vinden’. Dan heb ik het over unieke en leuke kleren dragen die bij mij passen en mij ook een beetje onderscheiden. Ik heb wat inspiratie gevonden op weheartit, pinterest en tumblr (waar ik echt uren op kan rondzwermen).

collage 2

collage 1

collage 4

Hoe gaat het met jullie?

Liefs,

Daphne

Geef een reactie

