New in: Retro horloge

Hé!

De laatste tijd zie en hoor ik heel veel van de webshop loavies.com op de blogs die ik volg. Ik vind dat ze altijd hele leuke kleding en andere spullen daar vandaan hebben. Ik keek op de webshop, maar de kleren paste niet echt bij mij. Daarna nam ik een kijkje bij de accessoires en zag ik zo’n leuke en coole horloge, dat ik hem wel móést kopen.

7 jan 006

I LOVE het model en vind hem heel leuk staan bij een simpele outfit. Het maakt het toch iets stoerder en orgineler. Hier een linkje naar de webshop; http://www.loavies.com/accessoires/horloges/zilveren-retro-watch.html

Ik had nog wat geld over van de feestdagen, dus besloot ik aan de horloge mijn geld uit te geven. Toen ik mijn vader de horloge liet zien, zei hij vol enthouiasme: ‘Hé, die heb ik vroeger ook nog gehad!’. Haha, dat vond ik echt leuk om te horen.

7 jan 023

7 jan 009

Ik ben de laatste tijd helemaal OBSESSED met het stijlen en dragen van horloges. Ze zijn zo classy, leuk en .. je hebt altijd de tijd bij de hand. Voor ik nooit een horloge droeg, was ik me nooit echt bewust van de handigheid van zo’n klokuur om je pols, haha.

Wat is jullie favoriete accessoire?

Liefs,

Daphne

Geef een reactie

