Ikea kast #1

Hallo,

Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn ikea kast inricht. Ik heb een klein kamertje, maar deze joekel paste er toch in. Het is dan ook een ‘eye-catcher’ die ik leuk wil inrichten. Kerstvakantie is voorbij en ik voelde sterk de behoefte om mijn kerstversiering weg te halen. Dit is dus de ‘standaard’ manier zonder seizoen gebonden thema om mijn kast in te richten. Ik hoop dat jullie het natuurlijk leuk vinden en wat inspiratie op doen.

7 jan 025

7 jan 028

7 jan 029

7 jan 030

1

Linkje naar de ikea kast – http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30275861/

Ik hou van kleur en wil dit ook graag veel terug laten komen, omdat mijn kamer zelf al erg wit is. Mijn schoolboeken hebben ik ook in de kast liggen omdat ik dit erg fijn vind. Mijn make-up en verzorgingsproducten (zoals een kam of deo) heb ik in een simpele groene mand gedaan (bijna dezelfde kleur als 1 muur) en mijn plakboeken en sieraden zitten beiden in een aparte bak van Blond Amsterdam, wat ik zelf een heel leuk merk vind!

Wat is jouw favoriete plek in huis?

Liefs,

Daphne

Geef een reactie

