Bagels & Beans inspired: Powersmoothie

Goodmorning ladies!

Ik ging een tijdje terug naar Bagels & Beans (ik denk dat vrijwel iedereen het kent, maar voor de gene die hem niet kennen: het is een heel gezellig caféetjes/restaurantje waar je broodjes en ander lekkers kunt eten, maar dus ook smoothies), mijn moeder probeerde een power-smoothie die ze zelf erg lekker vond. Ik heb hem thuis proberen na te maken en heb daar echt een heel lekker smoothie-recept uit ontdekt die ik graag met jullie wil delen.

Wat heb je nodig?

benodigheden

– 1 banaan

– 150 ml sinaasappelsap

– 100 ml wortelsap

– stukje gember, ongeveer 1/2 cm (niet te groot, want dit kan overheersen), schil deze met een dunschiller

– chia seeds (ongeveer 2 el), ik had het momenteel niet in huis, maar heb het wel bij de ingrediënten gezet, want eigenlijk kan het niet missen in deze POWER-smoothie 😉

– optioneel zoetstof

smoothie bagelsenbeans 005

Doe alle ingrediënten in de keukenmachine of blender tot dat alles fijn gemaald is. Als je geen blender hebt kun je ook een staafmixer gebruiken.

smoothie bagelsenbeans 007

ik

En dan is je smoothie klaar!! Als je niet zoveel van wortelsap houd, kan ik je zeggen dat je het amper proeft. Maar als je het echt niet aan durft, kun je gerust wat minder wortelsap gebruiken en iets meer sinaasappelsap. Deze smoothie is lekker bij het ontbijt, lunch of als tussendoortje. Drinksmakelijk! 😉

Wat is jullie favoriete smoothie?

Liefs,

Daphne

Een gedachte over “Bagels & Beans inspired: Powersmoothie

Geef een reactie

