2X DIY Telefoonhoesje

Hoi!

Ik vind het erg leuk om verschillende telefoonhoesjes te hebben, maar deze kosten natuurlijk wel wat (sommige zelfs iets te veel om ze te gaan verzamelen). Daarom heb ik 2 (goedkope) DIY’s om je telefoonhoesje te pimpen. Beide telefoonhoesjes kocht ik bij Action voor 1/2 euro ;).

telfoon 2

DIY 1, Transparante hoesje:

Wat heb je nodig?

telefoon 1

Hoe je de juiste afmeting van je telefoon vind om het plaatje de goede vorm te geven:

telefoon3

1. zoek de afmetingen van jouw telefoon op internet. Ik vond de mijne op apple.com

2. zoek een plaatje van je telefoon (bij dit plaatje is er bij de boven en onderkant van de telefoon geen wit overgebleven – dit zorgt ervoor dat je ervan uit kan gaan: dat als de hoogte goed is de breedte automatisch ook goed is.

3. in word bepaalde in de hoogte en zoals ik net al zei is de breedte dan automatisch goed

4. op weheartit.com zocht ik naar een leuk plaatje

telefoon 5

Om lijn de papieren ‘telefoon’ en knip dan het plaatje uit. Knip nog een hoekje uit voor de camera en TADA! 😛

DIY 2, het witte telefoonhoesje:

Wat heb je nodig?

telefoon 6

telfoon 7

Eigenlijk is het super makkelijk; je tekent wat strepen en figuurtjes en het ziet er nog eens super leuk en schattig uit, LOVE IT.

telfoon 8

Ik hoop dat jullie het leuk vonden hihi. Het is super makkelijk en persoonlijk vind ik het ook heel leuk (en origineel ;)). Geniet nog van jullie dag xoxo.

Hebben jullie ook vakantie?

Liefs,

Daphne

6 gedachtes over “2X DIY Telefoonhoesje

Geef een reactie

