Christmas Presents 2014

Heej,

2e kerstdag hadden wij met het gezin cadeautjes onder the christmas tree ;). Ik wil jullie graag laten zien wat ik heb gekregen.

11

1. 3x een set van rietjes van http://www.masonjar.nl. Ik vind ze er echt heel leuk en feestelijk uitzien. Op de site hebben ze super veel verschillende printjes.

2. 3x bakvormpjes voor kerst en een citroenrasp. De citroenrasp zag ik in Parijs in een super leuke winkel. Je kon er verschillende dingen kopen voor in huis/keuken. Hij sprak me zo aan omdat het handvat zelf een citroen is haha.

22

Ik kreeg rond november een Hoe overleef ik.. tijdschrift thuis gestuurd en daar stonden heel veel leuke boeken in. Zo dit boek, Honderd uur nacht van Anna Woltz. Het gaat over een meisje die naar NY vlucht, omdat het thuis niet zo goed gaat. In NY maakt ze de hevige orkaan Sandy mee. Ik ben nu nog bezig met een boek voor school, daarna ga ik dit boek lezen.

33

3. Een taartvorm, tja spreekt voor zichzelf haha. Lekker bakken dus.

4. Een bon van bol.com. Altijd leuk, want op zo’n webshops zijn altijd wel leuke dingen te vinden, terwijl ik er zelf eigenlijk nooit op kijk.

44

Een lakje van OPI! Echt mijn favoriete merk ♥. Ik was al lang opzoek naar een donkere groene kleur. Dit is de kleur ‘Christmas gone plaid’. Heel blij mee.

55

Body Shop shampoo. Ik kocht hem in de outlet in Roermond. Hij was maar voor de helft van de prijs! Het is de geur ‘Papaya’.  Mijn Body Shop shampoo (mango) voor sporten was op, dus ik had een nieuwe nodig :). De ‘Papaya’ ruikt trouwens bijna hetzelfde als mango, erg zoet.

66

Met het gezin hadden we van te voren ook nog surprise. Mamma had mij en maakte een hele mooie lijst met allemaal knipsels. Ik vind het heel leuk en ga nadat mijn kerstdecoratie weg is deze in mijn kamer neerzetten ;).

Wat hebben jullie gekregen? Hopelijk hebben jullie ook een leuke kerst gehad.

XOXO

Daphne

2 gedachtes over “Christmas Presents 2014

Geef een reactie

